måndag 15 augusti 2011

Living and room

Jag har ett flertal gånger den senaste tiden hört talas ett företag som heter Living and room. De har snygga inredningsprylar helt i min smak och jag blev lite nyfiken... inredningsintresserad som jag är!
Jag kollade upp det och det visar sig att det är ett Malmöbaserat företag som erbjuder sina produkter endast via homeparty. Lite synd tycker jag, jag är ingen homeparty-tjej och hade gärna velat besöka en butik istället!

På deras hemsida står det bland annat så här...
"Vi vill hjälpa människor att förnya sina drömhem. Med utvalda kvalitetsprodukter i samstämmiga material och nyanser ska vi göra det enkelt för människor i alla åldrar att skapa levande och personliga hem. Hem att längta till."


Smakfulla grejer är min åsikt, vi får väl se om jag blir inviterad till ett party nångång, nånstans... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar