söndag 22 januari 2012

KitchenAid

När vi ändå är inne på köksattiraljer (se mitt senaste inlägg) så måste jag ju ta upp mitt senaste "vill ha-objekt". Eller senaste och senaste... en sådan här har jag faktiskt trånat efter i flera år!


Nämligen en KitchenAid Hushållsassistent i retro-design!

KitchenAid är ett amerikanskt företag som grundades 1919.
 Idag ingår företaget i Whirlpoolkoncernen.
De tillverkar hushållsmaskiner- och produkter och deras berömda köksmaskin har haft samma design sedan slutet på 1930-talet!

De är såååå snygga tycker jag och frågan är nu vilken färg jag ska satsa på???
Det finns ju lite att välja på om vi säger så...!


Och varför inte satsa på en utav de här också, när vi ändå är igång???

  Bild på KitchenAid Mixer Svart Bild på KitchenAid Mixer Vit

En KitchenAid Mixer i samma snygga retro-design. Vill ha!

Då återstår bara en liten, liten detalj: att övertyga maken om att vi verkligen behöver dem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar