söndag 8 januari 2012

DAY Home Lifestyle

Rean i butikerna börjar sjunga på sista versen och istället är det dags för nya vårkollektionen att ta plats på hyllorna. DAY Home Lifestyle kommer från vårt västra grannland Danmark och har blivit en favorit hos många, faktiskt så smått hos mig med! Tidigare har jag tyckt att de kör en lite lantligare stil som inte riktigt är jag, men det finns faktiskt en hel del godbitar även i min smak.




Det är ju tack och lov fler än jag som gillar kuddar med text... ;) Det har varit populärt ett tag och man ser även att insektstemat fortsätter, med fjärilar och annat. Inte mig emot, jag gillar det.
Stilen känns nordisk, rå och ganska basic, men ändå modern. 

Maken hävdar dock att vi inte behöver fler kuddar nu, men det är tillåtet att titta har jag hört...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar