söndag 23 oktober 2011

Nya vantar?

Jag spelar gärna Wordfeud med vänner och bekanta.
Ett lagom avkopplande spel kanske. Om man inte, som jag, har blivit smått besatt av det!
Jag skulle gärna vilja veta vilken ordlista som används, det kan inte vara Svenska Akademiens Ordlista i alla fall.Jag kan bli ganska upprörd över att det går att skriva ord som inte finns i SAOL, för att inte tala om hur arg jag blir när det inte går att skriva ord ur SAOL!!!

Hur som helst, ett problem som dyker upp nu framåt hösten är ju kylan. När det börjar bli kallt vill man ju gärna ha vantar på sig.
Då fungerar ju inte touch-kontrollen på telefonen!
Ett i-landsproblem kanske, men det handlar ju även om att kunna svara i telefonen utan att ta av sig vantarna - inte bara Wordfeud!

Vantar

Jag tror att jag ska investera i ett par sådana här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar