tisdag 13 december 2011

Förkylt...

Det slår aldrig fel!
Just när man har som mest att göra så slår den till... förkylningen alltså!

Håller just nu på som bäst med alla utvecklingssamtal, närmre bestämt 21 stycken. Bara det blir drygt 10.5 timmar. Jag skriver drygt därför att det finns väl inte ett enda samtal som inte drar ut på tiden... Sanningen är väl att det snarare är en 13-14 timmar det handlar om. Jag roade mig en stund med att räkna lite på det...om varje samtal drar ut på tiden i en kvart så snackar vi om drygt 5 timmar till och då är vi uppe i nästan 16 timmar totalt, suck! Och då snackar vi bara om själva samtalen, all tid som läggs ner på alla omdömen är inte inräknad. Åh så trött jag blir...

Så här känner jag mig just nu... :(

Och mitt i detta slår den då till... förkylningen alltså. Dessutom är det mindre än 2 veckor till jul och jag har inte köpt en enda julklapp!
Hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar