lördag 5 november 2011

Milano del 1

Då är vi tillbaka i hemmets lugna vrå efter några sköna dagar i Italien.
P och jag åkte själva utan barn denna gång och vi har promenerat mycket och ätit fantastiskt gott.
Det kändes så skönt att få komma hemifrån och rensa huvudet från alla tankar som har snurrat i huvudet den senaste tiden. Det var verkligen välbehövligt.

Vi bodde på fräscha designhotellet Idea Hotel i Milano, ungefär 200 meter från Milano Centrale, alltså järnvägsstationen. 
Tyvärr glömde jag att fotografera på hotellet så följande bilder har jag lånat på nätet:

 
 

Det var ett jättefint hotel, allt var snyggt och fräscht och sängarna var otroligt sköna.
Personalen var mycket serviceminded, vi blev till och med uppringda mitt i natten när vårt försvunna bagage äntligen blev levererat från flygplatsen. Det kallar jag god service! 

Så här såg delar av frukostbuffén ut:

Inte illa va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar