fredag 9 september 2011

Delar av trädgården - före och efter

Som jag tidigare skrivit om så beställde vi hem ett lass med sten för ett tag sedan....
Stenen är nu på plats i rabatterna.
Jag skulle gärna vilja byta ut plattorna också, de är grymt fula och slitna.
 De är högtryckstvättade, men det går inte att få dem bättre än så här, tyvärr!
 De ska bytas ut, om inte förr så i alla fall när jag vinner på tipset...!
Skämt å sido så är det inte prio ett just nu, vi har lite annat som måste fixas till först.
Fönstren i sonens rum står på tur och sedan är det ytterdörrarnas tur.

Här kommer lite före- och efterbilder från trädgården:


FÖRE:

Utanför uterummet mot gatan.
 EFTER:



FÖRE:

Gaveln mot gatan

EFTER:



FÖRE:


Utanför köksfönstren

EFTER:



FÖRE:

Från andra hållet
EFTER:



FÖRE:

Trädgårdssidan med kryddlådan
EFTER:



FÖRE:

Trädgårdssidan forts.
EFTER:

Grävde upp trädet, som hade gjort sitt...

FÖRE:

Hörnan vid poolen
EFTER:



Jag är väldigt nöjd med resultatet (trots de trista plattorna) och hoppas att jag har stoppat ogräsets framfart nu...! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar