fredag 16 mars 2012

Vilken vecka!

Efter en hysterisk vecka på jobbet tog jag mig idag till frissan för att fräscha upp mig lite. 
Det var välbehövligt och nu känner jag mig som ny!
Ny färg i håret och en lite annorlunda klippning gjorde susen.

En sak jag har funderat på är varför man hela tiden måste småsnacka om ditten och datten när man är hos frissan? Jag sitter hellre tyst och blundar, bland det bästa jag vet är när man "pillar" mej i håret, jag njuter otroligt av det.
När jag därefter kom hem till hemmets lugna vrå insåg jag att jag skulle få lite egentid, det är lyxigt så här en fredag. Maken är ute på galej med gamla jobbarkompisar och dottern är hos en vän och sonen... ja, var är han egentligen? Det får jag nog försöka att ta reda på... ;)


Så nu vet ni hur landet ligger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar