onsdag 31 juli 2013

Förändring...

Oj vad tiden går!
I morgon börjar maken arbeta igen att ha haft semester i 4 veckor.
Själv har jag drygt 3 veckors ledighet kvar.

Sedan börjar allvaret, jag ska nämligen börja plugga igen!
Jepp, vid 45 års ålder satsar jag på en ny väg i livet!
Efter en vår då jag varit sjukskriven på grund av stress och orimlig arbetsbelastning som i sin tur ledde till utmattningssymptom och nedstämdhet, har jag grubblat mycket över min framtid.
Det tog ett tag innan bitarna började falla på plats men som det ser ut just nu så lämnar jag läraryrket.
Jag har tagit tjänstledigt i ett år för att satsa på att utbilda mig till certifierad inredare och jag ser fram emot det vääääldigt mycket!
Jag mår så mycket bättre nu när jag har bestämt mig för vad jag ska göra och vem vet vad det här kan leda till?

Här är några fina moodboards som jag lånat från Sköna Hem bland annat;

     

Tänk när jag kan göra sådana här fina!
Åh, så spännande ska det bli!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du har varit sjukskriven.

    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du vid sjukskrivningsdatumet arbetade på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Fredrik
    AFA Försäkring

    SvaraRadera