söndag 21 april 2013

Mr Grey...



Jag och många med mig har fastnat för böckerna om Anastasia Steele och Mr Grey. 
E.L James heter författaren som har gett ut trilogin där läsarna får följa miljardären och affärsmannen Christian Grey när han förför unga högskolestudenten Anastasia Steele.
Böckerna beskriver en oerhört erotisk kärleksaffär fylld med kedjor, piskor och hett sex bland annat.
Jag sträckläste dem i höstas och fick vänta ett tag på att nr 3 skulle komma ut.
 Den stora frågan nu är ju VEM som ska spela den mytomspunne Christian Grey på film?
 Enligt vissa uppgifter ska det dock vara Matt Bomer som har dragit det längsta strået.
Gärna för mig, jag vilar gärna ögonen på honom:
       

Enligt andra uppgifter ska det ha spelats in några trailers med lite olika skådisar...
Det ska bli intressant att se vem det blir i slutändan, om det verkligen blir Matt Bomer och en fråga som har hamnat lite i skymundan enligt mig är vem som egentligen ska spela Anastasia Steele?

Jag väntar med spänning...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar