onsdag 19 december 2012

Dagens inköp

Igår kom jag på att jag hade några presentkort liggande. När jag kollade upp giltighetstiden så visade det sig att ett av dem gick ut idag och ett annat imorgon.

Hade jag väntat med att kolla upp utgångsdatumen hade jag alltså gått miste om 500 kr. Lite tur ska man ha ibland, även om det inte sker speciellt ofta...!

Idag körde jag därför till Märtas café & butik i Höllviken för att utnyttja det första presentkortet, som jag för övrigt fick i julpresent förra året av mina elever på min gamla arbetsplats.

Två fina ljuslyktor i glas, en dörrkrans och en flaska saffransglögg kom jag hem med, och utan att det kostade mig ett öre!!


I morgon får jag bege mig till nästa ställe så att presentkortet inte brinner inne...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar