tisdag 10 april 2012

Före och efter

Efter en intensiv påsklovsvecka har jag nu börjat jobba igen, fast det är ju nu jag egentligen skulle behöva vila upp mig!
Den lediga veckan har bland annat ägnats åt tapetnedrivning, takmålning, tapetsering, inhandling av nya garderober, montering och fastsättande av dessa, montering av garderobsinredning, m.m.
Renoveringen av sovrummet har verkligen gått framåt med stormsteg, men det är inte riktigt färdigt ännu.
Fler bilder kommer när allt är på plats.
Även våra fula, gamla sängbord och en byrå i gulnad björk fick sig en makeover:

Byrån FÖRE...
Ett av sängborden FÖRE...

Byrån EFTER!

Sängbordet EFTER!
Tänk så fult det är med björk som har gulnat! Jämför med golvet som är ett björklaminat, det var samma färg från början!
Jag valde en matt, grå färg som verkligen gav nytt liv åt våra gamla möbler och jag är såååååå nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar