fredag 11 oktober 2013

Fullt upp!

Den här veckan har verkligen gått i 190!
Har deadline i helgen på en rejäl inlämningsuppgift på inredningskursen och jag har dessvärre fått inse att jag har blivit en stor tidsoptimist!
Jag kollar alltid igenom uppgifterna innan, strukturerar upp det och konstaterar sedan att det löser sig nog... sen visar det sig ofta att allt tar mycket längre tid än vad jag har kalkylerat med!

Nåväl, det är bara att hugga in på arbetsuppgifterna, och det har jag verkligen gjort.
Det här med att jag är väldigt petig och ofta gör om uppgifter jag redan har gjort gör ju inte precis att det går snabbare att bli klar.
Men det är väl jag i ett nötskal.
Det är kanske tur att jag är tjänstledig från mitt jobb, jag hade troligen inte haft tid med med att arbeta...! 

Den här veckan har det handlat om ljussättning, spännande men lite svårt tycker jag.
  En av alla uppgifter har varit att analysera ljussättningen mitt eget hem och sedan göra om det på nytt, på pappret, nu med stöd av kurslitteraturen.
Intressant!


Ett av rummen jag har jobbat lite med i den här uppgiften är vårt sovrum.
Jag var väl inte helt fel ute vad det gäller ljussättningen av vårt hem, men jag har fått lite att fundera över kan jag säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar