torsdag 29 november 2012

Bästa doftljusen från Himla

När jag var i Stockholm för snart två månader sedan med bästa Å hittade vi en jättefin inredningsbutik på Kungsholmen som heter Svartvita rum.
De hade, helt enligt sitt namn, enbart svarta och vita saker i sitt sortiment. och jag föll naturligtvis som en fura för detta underbara ställe!
(Jag har för övrigt gjort ett inlägg tidigare om denna fantastiska butik!)

I alla fall så köpte både Å och jag doftljus från Himla som vi gillade skarpt båda två.
  Det i sin tur gjorde att vi brände ner dem ganska snabbt oxå!
Sedan har vi inte hittat dem någon annanstans i närheten, jag har googlat och letat, men icke!
Maken erbjöd sig då i ett svagt ögonblick att ta sig till Kungsholmen och köpa nya doftljus, eftersom han är i Stockholm varje vecka.
Innan jag hann skicka iväg honom på detta ärofyllda uppdrag så upptäckte Å att självaste Ellos (!) säljer dem på postorder!
  Hon gjorde därför en beställning för att försäkra sig om att det var rätt sort, och det var det!!!!
Så nu har vi fyllt på våra lager, och fler beställningar lär det bli!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar